dilluns, 8 d’octubre del 2012

NO US HO SEMBLA?



A risc que tothom em prengués per un optimista compulsiu vaig mantenint, des del començament d’aquest campionat, que l’Espanyol no té mal equip, que no estem jugant malament (o no malament del tot) i que un seguit de desgraciades circumstàncies adverses ens mantenen sense sumar tres punts de cop.
I ara, encara tinc més convicció en la defensa de la meva teoria.
El partit de dissabte em va deixar amb aquella sensació que tant bé coneixem el pericos en l’actualitat: Es va jugar força bé, vam tenir opcions d’endur-nos els punts cap a casa i ens van deixar amb un de menys.
O sigui, el quasi guanyo, m’han robat i una setmana més acabem amb 10.
Després de refredar la emprenyada per l’anul·lació del 2n. de Verdú em quedo amb sensació de que l’equip millora, de que estem a tocar de sumar de tres en tres i de que, estic segur, en acabar la jornada 12 haurem sumats prou punts com per no preocupar-nos gaire (recordeu, entre 13 i 16), amb consciència de que tocarà treballar molt i anar tots a una, però sortint-nos-en d’aquesta mena de depressió col·lectiva que ens situava en la 2ª. divisió quan tot just acaba de començar el campionat. Així que vull continuar sent optimista, passant dels ocell de mal averany que, camuflats de periodistes, es dediquen a intentar dinamitar la nostra moral, a passar del rotllo de les eleccions (que no serveixen de res en una SAD), i de si es venen les accions o si munten una candidatura, i esperar il·lusionat que arribi el partit contra el Rayo.
Serà el 21 d’octubre, massa temps pel mig; però fins i tot això aguantaré estoicament; dues setmanes per millorar la cohesió del grup, per a perfeccionar automatismes (especialment en defensa) i per acabar de recuperar lesionats.
Poc a poc ans acostarem al 2n. terç de la lliga i, aquest sí, serà el nostre tram. Tant de bo!
Un perico d' Esparreguera, la meva vila, pesimista com sembla que toca ser quan ets de l'Espanyol, fa una setmana em deia "A Valladolid anirem a guanyar? si juguen de meravella aquella gent, si són la revelació de la lliga... Què hem d'anar a fer allà? Dissabte després del partit deia: "Si no som capaços de guanyar el Valladolid...a quins equips guanyarem?".
Les bones vibracions cal generar-les! No ens estiguem de braços plegats! Comencem per creure-hi nosaltres mateixos, s'encomana al camp, us ho juro!
Salut i Espanyol!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Estic convençut que no baixarem. Tenim millor equip que altres però la feina de càstig dels arbitres ens està fent molt de mal.

Quasimodo