dimecres, 19 de desembre del 2012

TURBOMÀTIC I ESPERANÇA



Escric aquesta nota encara sota l’efecte de la distorsió emocional que provoca no saber si estic content per haver aconseguit l’empat al Bernabeu en els darrers instants, o emprenyat per que el gol d’en Cristiano Ronaldo pugés al marcador, gràcilment  concedit per en Mateu Lahoz (l’àrbitre beneït per en Mourinho).
Els pericos sabem que l’Espanyol es capaç de les millors heroïcitats (fent caure líders) i, sense sol·lució de continuïtat, dels pitjors ridículs (ressuscitant cadàvers esportius i salvant entrenadors sentenciats pels seus clubs).
Així que seria normal que, davant dels molt transcendental partit de dijous contra el “Depor” a Cornellà-El Prat, m’entri el “canguis” i em doni per pensar si aquesta vegada tornarem a fer figa en un dia dels determinants.
Però no. Aquesta vegada no tinc aquest sentiment, tinc convenciment en la victòria i crec que serà una d’aquelles nits de comunió entre la grada i l’equip, comunió que acaba esdevenint en el motor impulsor de la èpica esportiva que ens durà a assolir la salvació i, potser, a fer una segona volta excel·lent.
Espero no equivocar-me i no haver-me d’esmorzar les meves paraules el divendres pel matí. No és aquest el pressentiment.
Salut i Espanyol